artonde maj - måndag

2009-05-18, 18:00:35 / Kategori:
Tiden bara flyger förbi. Om en månad har jag börjat mitt sommarobb med lira. Alltså om kanske tre veckor så är det studenten, för alla treor, jag får nöja mig med att bara gratta än så länge.
Gjorde engelska nationella idag också eftersom jag var utomlands när alla andra gjorde det, vilket gick bra, vg! Hur som helst..

Blir bara så glad av vädret, tog ut datorn för någon timma sen, satte mig och skrev en bokrecension, en argumentation och lite smått och gott fick jag gjort, kom precis in. Dock säger dom att det ska bli molnigt imorgon? Men jag vet inte, håller för öronen.
Imorgon går jag till fem. Och ändå så mycket som måste göras imorgon. Har två prov i veckan och ett nästa vecka. Sen ska väl skolan ta mej tusan  vara klar.

På onsdag är sista skoldagen, sen lång helg igen! Förhoppningsvis utgång på onsdag då!

Snart blir det daaalarna.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?