tjugoandra maj - fredag

2009-05-22, 14:13:04 / Kategori:
Känns som om det är söndag när vi varit lediga redan flera dagar, och har hela helgen kvar dessutom! I onsdags var vi ut på kafelino, helt okej! På torsdag var jag med hanna hela dagen, vi gick ut på promenad och så, sen kom hon till mig! Vi åt god middag eftersom min bror fyller år idag, mums. Sen for vi mot jonas och väntade iprincip hela kvällen på att få spela brännboll, men när det väl blev dags så blev det kubb istället. Det var en jämn match mellan jonas och jag, mot hanna alexander och martin! Sen blev det mcflurry, med maränger, inte så god som jag trodde.
Sen for vi hem till mig igen, och såg linas kvällsbok!

Vaknade åtta i morse, skulle nämligen och fixa min apu plats till trean, så nu är det klartt! Lät hanna sova kvar, så när jag kommer tillbaka blir det frukost. Sen la vi oss i solsängarna ett tag. Sen blev det stan, fick en tröja av mamma!, sen tog jag och hanna en lyxshake på max! Satt på kulturenshus och drack innan jag körde hem henne, wonderful!

Började köra mot kalix då och är nu här. Ska snart till erika och äta kladdkaka! Sen blir det god födelsedags middag här också och imorgon ska vi fira farmor. Sen blir det luleå här någon dag igen såklart.


SOL, PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?