tjugoåttonde maj - torsdag

2009-05-28, 20:01:48 / Kategori:
Igår kom seriöst världens fulaste killar och kollade på min moped. Körde ner i diket på "prov körningen" och ja, ni kan ju tänka er. Sen på kvällen for jag till hanna, först tänkte vi väl se fotboll, men blev greys istället, och sen filmen festival. Haha länge sen man såg den, underbart! Taggad som tusan blev man inför sommaren.

Imorse, vaknade upp hos hanna. Började först tjugo i ett, idrott. Lika meningslös var den, val i huset. Inte så kul. Sen åkte jag iallafall hem. Tänkte faktiskt, tänkte tänkte träna idag. Men då slutade vi liksom så tidigt så orkade inte åka in mot porsön igen :/ Har dessutom hur ont som helst i benen. Fick ett ultimatum av idrottläraren idag, springer jag milen på lördag under en timma får jag vg. Men det känns som om det bara blir ett g. Provade fara ut en sväng när jag kom hem, men får bara ont i axeln och i smalbenen när jag springer?! Kul.

Imorgon far jag till hanna efter skolan iallafall. Och nu börjar ju det fina vädret igen. Får se vad vi hittar på, kanske blir den här gatufestivalen eller något.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?