tjugofjärde maj - söndag

2009-05-24, 23:06:09 / Kategori:

Lång helgen var underbar, och den fortsätter imorgon. Vi hade typ en lektion, och jag orkar verkligen inte åka in för en lektion när jag redan är klar i det ämnet. Så istället ska jag göra bort lite mer nödvändiga saker, plugga, en kille ska komma och kolla på mopeden, förhoppningsvis säljs den snart! Ska fara till sävast och hälsa på emil imorgon bitti också! :)

I fredags åkte jag ju till kalix. Men åkte hem igår kväll, får åka dit nån gång och stanna längre nästa gång. Saknar dom redan, särskilt celina, gullungen min!♥ Igår kväll for jag förbi hanna där även ida var! Vi såg hundtricket, haha, sen så for vi ut en sväng, max bland annat. Kan inte säga mer än underbart. Åkte hemåt vid två. Helt plötsligt har jag en thomas i bilen, stackarn! Så det blev kyrkbyn ett tag då och åkte hem i morse.

Söndag, som det typ varit hela veckan känns det som, har städat mitt rum igen! Nu känns det fräscht på nytt. Sen sa jag ju att jag skulle plugga, men det har inte blivit så än. Har suttit vid datorn, tv.n och så, varit ute en liten sväng i det tråkiga söndags vädret. Såg nyss click. Slutade med att alla familjemedlemmar snarkade på soffan tills den slutade (y).

pyss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?