tjugosjätte maj - tisdag

2009-05-26, 22:22:03 / Kategori:
Tror ni det var en lång dag idag eller. Började halv tio, dock hade vi inte den lektionen. Och lektionen efter den var självständig, och den efter den också. Så blev att jag mikke tobias och dennis åkte till dennis och åt pizza. Var där till webdesignen började. Den segaste och med meningslösa lektion jag någonsin varit på. Slutade då fem, var så snäll och körde hem tobias eftersom jag ändå skulle vara på porsön halv sex.

Där hade vi en slags praktik inför sommarjobbet med lira. Var faktiskt kul, vi körde lite övningar som är bra för 7-8 åringar, fick lite tips och så vidare. Tror hela jobbet kommer bli kanon iallafall!
Vi fick sluta typ en timma tidigare så slapp komma hem typ vid tio. Såg nyss desperata hemmafruar, så ska ta tag i ny försäljningspluggandet, har nämligen prov imorgon. Yej!

Sen en lektion på torsdag, sen ska jag fara till hanna, och sen..... göra premiär med fotbollen för iår. Japp, ska försöka ta mig till min första träning. Jag som kände mig duktig för att jag rörde på mig idag det lilla, undra hur det kommer kännas sen.. Återstår att se.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?