trettonde maj - onsdag

2009-05-13, 17:30:25 / Kategori:
Ja i dag kvart i tolv rullade tåget in på stationen. Igår landade vi i sthlm med flyget från mallis. Känns mest bara jävla surt att vara tillbaka. Det kändes så underbart att åka bort ett tag, till ett underbart ställe och träffa nya fina människor. Att bara ligga och sola, bada och må allänt gott helt enkelt.
Men på ett sätt är det bra att vara hemma nu och bara få göra bort det här sista i skolan så man kan ta sommarlov med ett gott samvete sen, det är ju inte länge kvar nu alltså.

När jag kommit hem och duschat, så hämtade jag mitt körkort som kommit medan jag varit borta, nu är det på riktigt! Känns helt sjukt :D

Bilder kommer inom en snar framtid! Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?