andra november - måndag

2009-11-02, 18:11:12 / Kategori:
Tur att vi hade sovmorgon imorse, annars hade jag aldrig orkat upp. Är allmänt sliten sen helgen, men kul var det! I fredags så for jag till min älskade linda och såg idol och åt gotta.
I lördags for jag och lillasyster och kollade på lindas innebandy match, och dom vann, det var ju bra :) Efter en god halloween middag hemma så for jag till linda igen där hon och sofia redan höll på att fixa sig inför kvällen. Jag  började jag med och tillslut var vi klara. Det bästa var nog ändå sofia som en dude. Vi åkte till johanna där förfesten började. Vi spelade spel och hade det allmänt trevligt, tyckte jag! Sen drog vi vidare till hotellet.
Mycket folk, så det var ju kul!

Igår var jag och linda och kollade på herrarnas innebandymatch. Sen for jag faktiskt hem, packade och så och väntade tills familjen kom hem så jag kunde säga hejdå och sen åka hem till luleå. Mamma med familjen kommer hem på lördag, känns helt okej måste jag säga.

Eftersom jag vann budgivningen på tradera förra veckan så kommer snart mitt paket i brevlådan!

Nu skulle jag vilja ha det där fina sällskapet.. :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?