nionde november - måndag

2009-11-09, 18:36:31 / Kategori:
Gode skönt att vara ledig idag. Trots min näsa som rinner i ett och min hals som gör att jag låter som en trettonårig pojke tog jag mig ut på stan. Köpte den här blåa dunjackan från cubus, gud så skön den var ♥
Kom nästan nyss hem, till och med alexander hittade sig något.

Har prov imorgon, om facket. Medbestämmandelagen, Lo, och lite sånt där, kul va. Var idag och hämtade mina anteckningar i skolan, hoppas det hjälper.
Matte provet i fredags gick förresten åt helvete. Tror, om jag har tur, att jag svarade rätt på två uppgifter. Så lägger nog mina matematik planer på hyllan, det kommer ändå aldrig gå. Det är helt enkelt inte inte min sak, och om jag behöver det senare i livet får jag ta itu med det då.

Vill inte ha vinter nu.. Vill ha sommar igen.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?