sjunde november - lördag

2009-11-07, 16:02:41 / Kategori:

Har iprincip nyss kommit hem från öppet hus och hela det köret. Det gick väldigt bra, ganska många musmattor är nu sålda. Kom och köp?!

När jag kliver in genom dörren så möts jag av mamma och resten av familjen. Nyss hemkommen från usa. Har nu kollat en massa bilder från miami beach och disney world och allt. Men nog är det skönt att ha dem hemma igen. Fick mina uggs från usa, as as as sköna och passade perfekt! Fick också dkny äppel parfymen, fast inte den gröna utan den rosa, men lika gott luktade den ju för de. Sen fick jag en låda med new york´s finaste choklad också, man tackar och bockar.

Ska vara hemma och kurera mig nu ett tag eftersom jag har tappat rösten nästan. Men ikväll ska jag nog åka mot östermalm och göra något med alexander. Han började som ny i vår klass i tisdags, från gävle! Och eftersom att gävle är speciellt så var jag ju i extas hela den dagen haha.
Oh, kommer ihåg hur det var att vara så där ny, måste nog vara det värsta som finns :b

video killed the radio star




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?