tjugofjärde november - tisdag

2009-11-24, 16:08:24 / Kategori:
Och så var det en månad kvar till julafton. Tiden går verkligen fort. Tror dock jag satsar på att ge presenter när folk fyller år och inte på julafton, det räcker inte ekonomin till för.
Förut kom jag inte på en ända sak jag ville ha i julklapp, men nu är min lista oändligt lång. Det är dock inte stora saker, utan små nödvändiga saker som gör vardagen lättare, och sånt borde man ju få, eller?

Var och solade i morse, usch inte bli vit! Sen gick vi och kollade vad vi fick på lenas prov, närmare vg än ig, så jag är nöjd. Särskilt med tanke på att de flesta som var där inte klarade det, verkade det som iallafall. Sen gick jag faktiskt och tränade. Tror det var lite för tidigt eftersom jag började må lite dåligt, får krya på mig några dagar till tydligen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?