tjugosjätte november - torsdag

2009-11-26, 19:30:32 / Kategori:
Historian om fågeln fortsätter.. Den var kvar på coop i morse, på lagret. Helt plötsligt skriker någon till om fågeln, samma person kastar geväret till Gunnar som ska skjuta den! Ville inte kolla.. Men fågeln sprang snabbt iväg innan vi hann få tag i den. Vet inte om den lever än, och jag vill inte veta heller. Annars har dagen gått bra, och snabbt. Skönt att veckan nu snart är över, och imorgon är det återigen efterlängtad fredag.
Det lutar åt middag och idol med damerna, tyckte det lät underbart!

På lördag är det en liten uf-mässa i strand såhär löningshelg och innan skyltsöndag. Vi kommer stå nere i strand i bokias gamla lokal. Hoppas det kommer gå bra. Men vad skulle kunna gå fel?
Sen efter det springer jag direkt på dop i domkyrkan, och sedan en liten fest efter det. Det är allt jag vet än så länge. Håller tummarna att alle är nog frisk också, stackarn varit sjuk i snart en vecka.

Var och tränade idag faktiskt. Även om jag nu tappat all kondition sen fotbollen och allt, så försöker man ju, och det är väl huvudsaken. Tänk att det man byggt upp under tio år, försvunnit så fort. Kommer nog aldrig få igen de heller, men jag är bara glad att jag inte dör på kuppen. Ska ta mig i kragen och gå på morgonspinning här nån gång, som jag gjorde förra vintern. Vad jag mig motivation då måntro? Vet inte alls, och det höll ju ändå i några veckor, haha. Men nu vill jag faktiskt, så det är ju en bra början.

saknar dig..!


Erika

de var en gång en liten fågel.....



2009-11-26, 20:47:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?