femtonde oktober - torsdag

2009-10-15, 18:31:33 / Kategori:
Började skriva här igår faktiskt, men då dog internet och orkade inte försöka få igång det igen eftersom det ändå var natti natti. Men igår, hade praktik, mötte upp thomas & co. och gick runt halva stan. Satte oss sen på kulturens hus innan jag gick och mötte maria. Då var det dags för ett psi pass. Det var gode skönt.

Idag var vi också på coop som alla andra torsdagar. Veckorna går så himla fort när man har praktik i två dagar, och imorgon fredag igen, jävla skönt det ska bli!
Sen åkte jag in till stan och for en sväng på inpuls. Gymmade lite, och cyklade. Också ganska så skönt, sen åkte jag hem med mamma och åt och duschade nyss. Nu ska jag sätta mig och läsa lite glosor som vi tydligen hade imorgon. Sen ska jag räkna matte, nu måste jag seriöst ta och komma ikapp.


thomas - the runkboegen himself




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?