fjärde oktober - söndag

2009-10-04, 17:37:20 / Kategori:
Igår så var jag och hanna och såg en revy utan räkor, den var faktiskt jätte rolig. Sen åkte vi till hanna, åt upp glass som var kvar sen gårdagen, ben & jerry såklart! Och sen somnade vi otroligt nog på soffan, men det är alltid lika mysigt.

Imorse så vaknade vi i hyffsad tid, åt frukost och sen promenerade vi upp på stan för hanna skulle lämna tillbaka en jacka och så. Vi var där halv tolv, och inget öppnar ju innan tolv så vi stod och köade för att komma in i smedjan med alla andra morgonpigga människor! Men där händer ju det sjukaste jag varit med om. Helt plötsligt börjar ett barn, som stod och väntade på att få komma in med sin mamma, att banka på dörren så det börjar gå ett larm i hela smedjan. En dam bredvid oss har hörapparat och den reagerar som fan på ljudet och hon bryter ju iprincip ihop. Sen blir det slagsmål och jag håller på att bli träffad men har tur och dom missar. Hanna gör en bakåt volt men landar snett och armen ligger åt helt fel håll, tyvärr bruten. Jag fick panik, visste inte vad jag skulle göra, men efter tio minuter så kommer polis och ambulans. När ambulans männen kommer fram till hanna så har jag redan knäckt tillbaka armen som den skulle vara. Dom blir riktigt imponerade och ger mig ett fast handslag. Tillslut öppnade smedjan iallafall, så då lämnade vi tillbaka jackan. Vi gick hem, men hanna hade lite problem med armen. Vi kommer hem och börjar se en film på tv, corpes brid, men vi somnade och såg inte slutet. Vaknar av att burton (hannas katt) kommer och kliver på hennes arm som visst gör lite ont och hon skriker till. Sen lagar vi middag och ser idol reprisen. Ska kolla hur det är med hannas arm nu, stackarn!

"monkey man" puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?