tjugoandra oktober - torsdag

2009-10-22, 20:12:20 / Kategori:

På lunchen idag var vi förbi lindex. Hittade tre par leggins! Två är till mig och linda, det hör till halloween, sen ett par vanliga bara, kan vara bra att ha. Så efter jobbet sprang jag in och köpte dem, kändes skönt att slippa ta bilen fram och tillbaka till stan. Köpte även hårfärg.

Färgade för bara ett tag sen.. Mörkt, såklart. Även om färgen heter guldbrun eller vad det nu var, så blir den alltid hur mörk som helst på mig. Men inom en snar framtid är den väl borta, som med alla andra färger jag dränker håret med. Men är ändå nöjd.

Nu ska jag äta glass, häagen dazs! Jordgubb..





Torsdag den 19 november, då är det twilight + new moon för fulla muggar!

 +




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?