tjugoförsta oktober - onsdag

2009-10-21, 19:44:03 / Kategori:
Efter coop idag så gick jag på stan och kikade runt om jag hittade det jag och linda ska bära på halloween. Hittade precis det jag letade, men frågan är ju ändå om det duger. Hon ska få säga sitt snart!

På coop då var den en ganska händelserik dag. En kvinna gick och hämtade djurmat, och sen är hennes vagn borta, stulen, tagen av någon annan. Hon går runt och pratar för sig själv och hittar den inte, stackarn..

Sen så när jag står och packar upp djurmat så kommer en sur jävla tant och frågar om Coop´s egna kattmat om jag kan gå och kolla om den är på pallen jag packar upp ifrån..
Självklart säger jag och går mot pallen, sen lyder samtalet såhär..

(Jag går och kollar)
- Skynda då! skriker hon

(River upp alla kartonger)
- Nej den fanns inte här, säger jag

- Blir det för jobbigt för dig att gå och hämta det på lagret eller, är det de kanske, sköt ditt jobb?! (hånler)

- Jag packar ju upp det vi precis fått in.

- Så du tycker alltså jag ska köpa annan djurmat, tycker du det? Är de det du säger?!

- Du får väl göra precis som du vill.

- (En massa svordomar och sen går hon iväg..) Jävla as, säger hon mellan hyllorna.


Är det mitt fel att vi inte fått in den kattmaten just nu eller? Blev så grymt jävla less.
Snacka om att jag har respekt för de som jobbar inom handeln, det är fan inte lätt alltid.



Cleo på fredag med damerna!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?