trettonde oktober - tisdag

2009-10-13, 17:42:19 / Kategori:
Idag var jag på univeristetet hela dagen, även om vi nu inte behövde. Var där med maria och micke, sen bara maria. Vi gick och kollade runt, väntade på lunchen i evigheter som tillslut blev en sub macka och kakor!, sen gick vi på teknikenshus också eftersom vi hade "gratis" inträde där hela dagen, så vi passade på att leka. Sen avslutades dagen med en slags rock konsert. Det var faktiskt kul, och sen helt plötsligt så var halva kalix där också. Efter det var slut och jag följt maria till bussen mötte jag upp alexander som lovat hjälpa mig med matten. Så vi gick till biblioteket och satte oss, kom hem typ nyss så satt där i några timmar. Men förstår lite mer nu, så tack. Fick mig en funderare också på studentlivet. Visst det hade det varit kul att läsa vidare och ha det här studentlivet och ha den roligaste tiden i ens liv, och en plan det har jag ju. Men samtidigt är jag så grymt less plugg och skola just nu, så vill ändå bara jobba och flytta härifrån. Lite ångest.. (måste nog ta av min tröja med ett stort tryck på bröstet, hehehe!).
Men nu tar vi en dag i taget.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?