första september - tisdag

2009-09-01, 18:22:56 / Kategori:
Ja nu tänker man ju som att det ska börja bli höst, men nej. Varit varmt som tusan idag, men klagar gör jag ju inte precis. Börjad först tolv idag, hur skönt som helst! Åkte dock in vid tio och gjorde lite ärenden. Ingen lektion har varit särskilt givande idag, men skönt att inget är riktigt allvar än. Efter skolan gick jag maria och mikke och fikade. Bjöd maria som en liten sen födelsedagspresent! Vart lite hastigt och lustigt, men vi får ta igen snacket en annan gång :)

Igår hittade köpte jag min tröja jag kollat på sen i lördags! Den är hur skön som helst.

Imorgon och torsdag är det apu som gäller, befinner mig då på storheden hela dagen lång.
På torsdag kommer hanna äntligen hem! Ska vara med henne i helgen! Och tina fyller ju år också!

Nu ska jag simma! Take care.



bäst ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?