nionde september - onsdag

2009-09-09, 19:40:37 / Kategori:

Ännu en dag på storheden är avklarad. Haha, en gubbe kom och frågade vart ett par kakor var, och sen bad han mig sjunga leendé guldbruna ögon, eftersom att "han och jag hade bruna ögon ;)". Sen skulle jag gå med två lass kartonger.. Efter vägen tappade jag ut alla kartonger från lastpallen två gånger.. Nog för att alla hjälpte till och var trevliga och skrattade (åt mig?), men ändå, pinsamt.

När jag slutat körde jag hem. Gissa hur skönt det var att få åka direkt hem istället för att åka in till stan och sen ta bussen hem från stan. Super skönt.

Nu kollar jag sverige - malta matchen. Dock går det inte så bra för sverige just nu, inte så bra som det borde iallafall. Men jag litar på zlatan och hans mage igen!

Gick till syon igår. Men han var ju inte en lite virrig. Vill byta från idrott till en annan idrotts kurs och matte b, men det var ju svårt att kolla upp om det gick. Skulle in på fredag och hoppas att det löser sig. Synd att man började smida sina framtisdplaner så himla sent, annars hade nog det här löst sig mycket smidigare och tidigare för den delen. Men nu vill jag helst bara bort ifrån luleå.

Imorgon kommer far min och hämtar upp mig, så kör jag han till kallax. Sen tar jag den till praktiken och får ha den några dagar. Eller till lördag iallafall, då ska jag hämta upp han när han kommer med flyget och köra till kalix. Där blir det en ute kväll full med nostalgi med linda :)

Isn´t it ironic..


Anonym

söndag ?



2009-09-10, 15:13:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?