sjätte september - söndag

2009-09-06, 23:19:10 / Kategori:
I fredags träffade jag hanna igen efter alldeles för lång tid. Vi såg film och hade det bra.
I lördags var vi ut. Kollade in kafelino ett tag, men inget folk. Så vi gick till allstar istället där alla var, och det var faktiskt riktigt kul :) 

Idag kidnappade vi tina! Mössor och glasögon och hela köret, ögonbindel på henne och in i bilen. Vi körde till boden och spelade lasergame! Jäklar vad kul det var. Kom 4a av alla 8 som spelade. Är nöjd ändå! Grattis hanna som vann allt av tjejerna iaf (:

Nu är det skolan som gäller igen. Imorgon ska jag och maria och träna. Ha ha ha, första gången sen februari. Önska mig lycka till.


redo!


Anonym

wtf dude, jag vadd ju allt !



2009-09-07, 10:47:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?