sjunde september - måndag

2009-09-07, 18:16:29 / Kategori:
Haha dagen började lite dåligt, jävla möten! Satt på skolan och väntade tills maria kom dit, började med affärsutveckling! Resten rullade fram ganska bra, sen när vi slutat engelskan gick vi och tränade. Det var första gången på sju månader nu, så det behövdes väl. Har himla träningsvärk i benen sen lasergamet igår, hur låter inte det då?

Imorgon åker jag in tidigare till stan, ska göra lite saker innan skolan börjar. Och sen går vi till fem, kul! Men alltså jag vill verkligen inte ha min idrott som jag har.. Typ alla i klassen har typ olika grupper, och pallar inte motion och hälsa :/ Här försökte man vara hurtig och välja något som lät så bra, men vi får väl se.

På fredag kommer linda till luleå, det ska bli kul att träffa henne igen! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?