tjugoandra september - tisdag

2009-09-22, 19:02:09 / Kategori:
Dagen började med ett möte med uf grejen klockan nio, tog typ fem minuter. Maria och Dennis åkte med mig hem sen, vi såg en film, sen ordnade jag lunch. Filmen var kul även om jag sett den förut, men dennis tyckte om den och maria slumrade till! Vi tog bussen tillbaka till skolan lagom till den första lektionen, klockan ett.

Sen på idrotten då, dog jag några gånger om. Vet inte vad som hänt.. Okej jag vet att konditionen inte håller i om man inte tränar någonting alls, men hade ju varit kul om det var så. I såna här tillfällen önskade jag att jag aldrig slutat med fotbollen från första början. Hade varit kul att orka mer nu liksom.
Vi sprang ändå bara två kilometer uppvärmning och sen samma runda på tid med pulsklocka och allt. Två kilometer är inte långt alltså, men när man sprang det där, två gånger dessutom, det var inte kul. Om inte mikke sprungit bredvid hade jag gått hela vägen kan jag nog säga. Sen skulle vi ju då gå in i gymmet och göra ett eget gympass som vi ska göra när vi är där, för hela kroppen såklart. Hurtbulle man känner sig för en gångs skull, haha.

Nu ska jag se tv, ligger död i soffan. Väntar på att idol ska börja!

Maria

haha det bästa i filmen: "har du gått ner i vikt?";)haha



2009-09-22, 22:14:34 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?