tjugonde september - söndag

2009-09-20, 18:37:58 / Kategori:

I fredags kom linda hit från kalix. Mötte upp henne på busstationen och sen åkte vi till mig. Åt middag, och gjorde ingenting. Sen åkte vi och såg film, seven pounds, fan vad bra den var. Så fin!

I går så såg vi twilight på morgonen, sen åkte vi till sofia. Där fixade vi oss lite, lyssnade på musik och så innan vi drog vidare till allstar. Hade bokat bord där, så vi åt först middag och sen blev det lite party. Det var många som var ut igår, träffade många ansikten man kände igen! Åt förresten kycklingburgare.. Den var helt okej, även fast det var smältost under burgaren typ. Blev dock en "tidig kväll", vi gick hemåt vid halv två iallafall. Tror jag somnade som en stock.

Imorse gick jag och linda till busstationen, hon skulle åka hem till sig och jag till mig. Och den här söndagen är lika seg som vanligt. Men skönt, huvudvärken börjar försvinna och jag börjar få tillbaka min normala kroppstemperatur. Ser one three hill nu, men laddar dock inte ner som alla andra! Så jag följer serien på tv,n som andra svenssons.

Nu när det är så nära, längtar man. Jag vill mycket nu.
Jag vill hitta min balklänning, stå i stadsparken och mingla och sen ha en as trevlig kväll. Jag vill gå ut skolan nu och stå där på flaket och skrika. Jag vill jobba, plugga vidare, skaffa mig själv ett eget liv. Jag vill åka dit ner!


den som väntar på något gott..





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?