artonde april - söndag

2010-04-18, 13:29:52 / Kategori:
Var bara hemma hos martin i fredags och försökte bli friskare, och min kropp lyssnade nog, febern försvann men min hals är fortfarande borta.

Hur som helst drog vi vid fyra igår till porsön på grillning och förkrök innan hoffmaestro! Var väldigt trevlig, och sen kom vi till en riktig studentfest med spelmaskin, folk som blåser vattenpipa i såpbubblor, och ja, så vidare, blev sjukt taggad bara av att se alla där typ. Alla i ring på golvet och körde hårt som fan, får en att ångra att man inte läser vidare nu direkt, men jag har ju hela livet på mig, det kommer nog senare isåfall.

Hur som helst var det sjukt mycket folk på stuk. När dom öppnade upp där dom skulle spela så var vi längst fram, men åkte längre och längre bak. Dom hade inte ens börjat spela och alla knuffades och ramlade omkull, det sjukaste jag varit med om. Så vi gick längre bak så jag skulle få luft överhuvudtaget.
Martin begav sig längst fram men jag stod lite längre bak och hittade några bekanta ansikten. Sen var jag tvungen att gå in i klumpen under so do you, highwayman och dom där!





stämning



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?