fortfarande tisdag

2010-04-27, 18:23:10 / Kategori:
Nu äntligen när jag hittade mig en klänning igår till studenten, så kommer det ett brev om min klänning från stylebystars.se idag. Och inte vilket brev som helst, en påminnelse från klarna (stylebystars fakturerings företag). Fick en påminnelse att jag inte betalat fakturan på min klänning.

Jaha tänkte jag, har ju mejlat konstant med stylebystars eftersom det inte går att ringa dem, och där sa dom bland annat att först skulle dom skicka min klänning innan påskhelgen. Sen hade som skickat klänningen den åttonde april, fast jag beställde den innan sportlovet (y). Hur som helst, ringde mor min till klarna och frågade om de där, men dom visste inget eftersom de bara har hand om faktureringen. Men där sa dom att min vanliga faktura förfallit den tjugonionde mars, men då hade dom inte ens skickat klänningen. Och jag har fortfarande inte fått någon faktura överhuvudtaget, eller klänning. Jag vet inte ens vart den finns att hämta ut, eller någonting.

Så detta resulterar bara en påminnelse om en faktura på en klänning, och jag har varken eller.

Med detta vill jag bara säga: FUCK STYLE BY STARS!
Dom suger ju allt..!

Jeen ♠

Hej! haha hamnade på din blogg när jag googlade lite. Jag undrar fick du klänningen sen och löste det sig? Det är så att jag själv väntar på en klänning som jag fick mejl om förr förra veckan att den var skickad och sedan i torsdags ett mejl där de frågade om det stämde att jag inte fått min AVI vilket de fått uppgifter om att så var fallet. Sedan dess har jag inte hört något och nu börjar jag bli nerövs x)



2010-05-27, 20:00:45 URL: http://jendc.blogg.se/

Jeen ♠

Hej! haha hamnade på din blogg när jag googlade lite. Jag undrar fick du klänningen sen och löste det sig? Det är så att jag själv väntar på en klänning som jag fick mejl om förr förra veckan att den var skickad och sedan i torsdags ett mejl där de frågade om det stämde att jag inte fått min AVI vilket de fått uppgifter om att så var fallet. Sedan dess har jag inte hört något och nu börjar jag bli nerövs x)



2010-05-27, 20:01:20 URL: http://jendc.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?