tjugosjunde april - tisdag

2010-04-27, 18:08:05 / Kategori:
Äntligen faller saker på plats.

Balklänning - check
Studentklänning - check
Studentskor - check
Balsminkning - check
Klippning - check
Balbiljett - check
Studentflak - check (jag fixade ett idag)
Studentmössa (kommer nästa vecka efter många om och men)
Bil till bal - några förslag ?



Det är nära nu gott folk.


Hade as tråkig idrott idag, och nu måste jag plugga som ett svin. Jag kommer inte ens ihåg när jag sist hade prov och nu kommer allt på en gång + nationella i engelska b, toppen. Men bara skönt att göra bort allt nu, för om en månad, då är betygen satta. Det är mycket som händer nu, får se hur jag ska få allt att gå ihop.

Längtar till på fredag dock, då är det valborg. Sommaren ska firas in, eller ?
Vill vara utomhus, grillning på schemat med en massa underbara människor. Och det är så det kommer bli..!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?