första februari - måndag

2010-02-01, 13:02:39 / Kategori:

Sitter på skolan nu, börjar om en timma igen. Jag och maria försöker fördriva tiden i datasalen, går ju ändå rätt så bra. Face är ju det ända man gör. Vi gick förresten förbi skräddar´n och kollade klänningar. Maria har ju hittat sin balklänning nu, och jag vill också! Håller mest bara tummarna!
Vill ju gå med min man, men det är osäkert på den fronten. Men det löser sig, sa han som sket i vasken.

Måste bara påpeka att han är typ ganska bra, min martin alltså. Det vet du va!
Älskar ju honom ♥

På onsdag är det dags igen, gaddning,tatuering numero dos. Börjar bli smått nervös, men det kommer nog gå galant.

 

sn
ews




Maria

åh jäklarns vad snygg design!:D



2010-02-01, 20:56:05 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?