fortfarande tisdag

2010-02-23, 23:19:08 / Kategori:
Hur träffade jag Martin Tunlind?
Efter en incident på max där han klart och tydligt konstaterat att det var jag som var Emma Enbom som lagt till han på facebook tänkte jag faktiskt inte så mycket mer på det.
Men sen, drygt en månad senare på uf kick-offen så hände det grejer. Vi pratade ganska mycket den kvällen, och delade en och annan ögonkontakt, samt bytte "visitkort". När jag kom hem därifrån la jag in numret i telefonen och var bara liksom allmänt glad.
Sen på helgerna fick jag alltid ett sms eller en signal av denne martin som frågade efter fester och så vidare, då tänkte jag, men vad fan är det här för dude?! Varför hör han bara av sig på helgen för..
Samtidigt fick vi sjuk kontakt på msn, där våra konversationer var metervis långa! Har nog aldrig skrattat så mycket för mig själv när jag sitter vid datorn och skriver med någon..
Hur som helst så drog jag upp lucian som närmade sig, och martin kom med den briljanta idéen att vi skulle vaka, så som man gör på lucia. Sagt och gjort så bestämde vi det.
Jag plockade upp herren på kvantum och redan då, när han bara tog i mig  pirrade det i magen liksom, lite sådär underligt. Vi åkte vidare mot han och kollade filmer som vi sagt att vi skulle. När han då drar mig mot sig och jag lutar på hans axel så känner man ju liksom det där i magen igen. Efter en ganska bra stund enligt mig så tog han äntligen tag i det. Han kysste mig. Kan säga er att då var jag liksom fast.
Han gav upp med vakningen vid fem kan jag iallafall tala om, och då somnade vi. På morgonen vid frukosten och allt så kändes det som bra, ville inte alls åka därifrån. Men när jag fick ett sms i bilen typ tio meter från hans hus så klickade allt till liksom, jag visste som vad jag ville.
Och efter det har det liksom bara varit så, han och jag, vi. Visst det gick väldigt fort, men trivs man med varandra så varför inte?
Nu har det dock bara gått två och en halv månad, men det känns som en jäkla evighet.
Med allt detta ville jag bara säga att jag älskar ju han, Martin Tunlind ♥
Så.. Förutom kärlek vid första ögonkastet (även om jag visste att det var något speciellt med han redan då) finns det också kärlek vid första beröringen!
Såg senaste avsnittet av oth nyss och är ganska känslofylld just nu känner jag, ville bara skriva av mig lite!

Simon

naaw, mysig story du, blir alldeles rörd :) var nog same feeling mig när ja rörde han för 17 år sen typ xD synd bara att han flytta, lr ja tur för dig ;) dig gillar han verkligen, har aldrig sett han så glad som när han berätta om dig du! :D ni 2 e grymma!



2010-02-23, 23:41:31

emma

hahah riktigt tur för mig, tack så mycket dude ;)



2010-02-24, 06:30:45

Maria

Åhhhh vad gulligt skrivet, jag blev typ helt rörd när jag läst det!(: JAg vet precis den där känsla man känner när man är så kär i någon<3 Ni är så sjukt sööööta tillsammans!:D<3



2010-02-25, 23:52:26 URL: http://maaariaa.blogg.se/

emma

oja det vet jag att du vet ;)



2010-02-26, 15:39:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?