tjugoandra februari - måndag

2010-02-22, 17:37:49 / Kategori:
På torsdag får vi sportlov alltså, låter ju inte helt fel. Ska avsluta skolveckan med middag och en vinare, om allt går som det ska. Sen är jag hemma och tar hand om huset själv under helgen. Sista helgen på lovet drar alla vi damer till dundret också, det kommer bli grymt kul. Se där vilka planer man redan har..
Den här helgen då, blev inte som tänkt men det gjorde väl inte allt för mycket. I fredags tittade vi in på en liten förfest innan vi begav oss hem med sista bussen, jag tyckte det var ganska skönt, men det var ju inte alla som höll med mig.
På lördag blev det familjemiddag hos martin, sen kollade vi konserten breda brudar tror jag de heter, med kören mumma som amadeus sjunger i, så det var faktiskt riktigt kul och bra att kolla på. Den var väl klar efter tio någon gång så då åkte vi och köpte en chips påse och drog och hälsade på hanna och henrik ett tag. Sen åkte vi tillbaka till martin och jag somnade ganska så fort hörde jag. Man märker som det, när man börjar mumla och sen hade han sagt: jag tror vi säger godnatt nu, du känns inte så social. Så hade jag väl svarat något i stil med: näe det tror inte jag heller.. (fem sekunder) snark!

Ska åka till hanna nu när vi ätit någon gång, och mysa på där. Friluftsdag imorgon, vilket innebär ormberget med de flesta hpare, och åka madrass och sånt. Jag och maria kommer säkert ha svin kul iallafall! Blev inge kåbdalis efter många om och men. Vi kanske satsar det på söndag istället eller något i den stilen.
Fattar inte varför det inte blir mellanrum när jag gör det? Jättejobbigt att allt ska flyta ihop. Får försöka fix it.
Hålller tummarna för dig älskling!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?