tredje mars - onsdag

2010-03-03, 15:35:53 / Kategori:
Ganska så skönt med lov nu, det behövdes.
Åkte aldrig till Kalix, så träffade Martin på söndag, eller han kom för att kidnappa mig då han kom hem från Svanstein, och det lyckades han ju bra med!
I måndags gick vi på stan samt tog hem en dagobert macka till lunch, sen var vi även på bio, såg farsan. Haha tror ni den var grym lr. Fattar inte varför, men tårarna rann iallafallpå slutet, även om det nu inte var en sån film eller ens tajming för att gråta, men kunde inte stoppa mig..
Igår hittade jag ett par skor som jag ska ha på student dagen, och dom blev mina. De är typ gladiator sandaler med svarta lila och silvriga rämmar i typ lack nånting, as snygga var dom iallafall, det är ju inte ofta man hittar skor så blev ganska så happy.
På kvällen bakade vi kladdkaka med marabou choklad bitar i, blev otroligt gott. Åt resterna till frukost...
Nu ska vi snart iväg, hyra film, hem till mig och byta lite saker och sen till rutvik. Middag och skräckisar står väl typ på schemat.
Snart fredag, då där det av mot dunret, woho!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?