nionde maj - söndag

2010-05-09, 14:33:01 / Kategori:
Snart dags att hämta alla nära och kära från kallax då, iallafall mamma och pappa.

Tänkte berätta lite om helgen i stora drag.

I fredags hämtade vi upp gg och for vi till tobias där han elias och oskar var. De drack lite öl och brännvin, rökte cigarr och sen körde jag gg medans jag plockade upp dennis, mikke & co. Japp, jag blev chaufför igen, martin ville så gärna ha en öl.

Pojkarna följde med tillbaka till tobias, och jag kunde inte klaga, var väldigt trevligt. Sen åkte vi vidare en del av oss till en tomas i stan, där var tompa, glate och hans män.

Vi åkte vidare därifrån tillbaka till tobias igen och då hade det kommit ytterligare några nya ansikten dit. Joanna mfl. Iallafall någon till tjej.

Sen bestämde sig alla för att de skulle på cleo, så då åkte vi hem, det var som ganska skönt, somnade direkt.

Igår var det ju så fint väder så vi gick på stan, tog en milkshake från blå gåsen och invigde kh trappan för i år. Sen låg vi ute på altan i solen, brände mig lite på kinden. Vi åkte till dennis efter att vi ätit middag, kollade en film, gick ut på promenad till norra hamn och satt i solen ett tag. Även om klockan var åtta-nio så stekte ändå solen ute, sjukt. Sen gick vi tillbaka till dennis och kollade en till film, den sög dock. Skulle vara i klass med supersugen men nja. 18 year virgin typ tror jag den hette, se den inte...
Vid tolv åkte vi hem igen, och somnade som en stock. Gode skön helg det här har varit iallafall.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?