sjätte maj - torsdag

2010-05-06, 16:45:49 / Kategori:
Vanligtvis brukar jag längta till fredagar, men inte idag. Börjar morgondagen med nationella eng b, två och en halv timma drygt, sen prov igen, bokföringen om någon nu missat det.

Började plugga direkt när jag kom hem, starkt Emma, starkt! Sen gav det vika, varför ska jag sitta och försöka göra bokföring med moms när jag inte ens vet om det är rätt? Känns jääääkla onödigt ändå, vill inte hålla på att gissa, det ska vara rätt. Ska typ fråga om jag får göra det nästa vecka istället så mamma kan hjälpa mig när hon kommer hem nu på söndag.

Ska göra lite andra skolarbeten nu istället, eller är redan klar ska bara skriva ut skiten!

Skönt att sommarjobb är kirrat för sommaren!
Håller tummarna för dig också babe! ♥





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?