fall?

2008-08-24, 20:15:17 / Kategori:
Igår umgicks jag med hanna, isabell och annelie. Vi körde runt lite överallt för er som vill veta. Idag när jag kom hem har jag bara tagit det lugnt kan man säga. Började lägga in alla spanien bilder på datorn och så vidare, 4 timmar är dom ute på pixbox, snabb dator? Jo tack jag vet. Nu ska jag bara ta de lugnt sista dagen och vila upp mig. Vi hade match imorgon men eftersom jag varit borta och inte tränat så var det inte så konstigt att jag inte fick spela. Nu har vi även kollat in vandrarhem eftersom vi mest troligt åker till stockholm 4-7 sptember. Ett vandrarhem på en båt lät väl inte helt fel? Och då shoppa, gå på grönan, se millencolin och umgås med gävleborna! :) Det tror jag kommer bli grymt kul. Men nu kan jag bara inte förstå att skolan börjar imorgon? Vart har sommaren tagit vägen, vad har man gjort egentligen? Kan bara lugnt säga att spanien var höjdpunkten på året för fan! :D
HP2A nästa.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?