first week

2008-08-28, 16:13:20 / Kategori:
Ja snart har första skolveckan gått. Dagarna har väl inte varit allt för jobbiga om jag säger så. Har gått med linda på stan istortsett varje dag efter skolan. Men så har jag också hunnit vara med malin och linn i måndags, alltid lika trevligt. Sen i tisdags efter lite lekar med handels tvåan vid bergnäsbron var jag linda malin och josse och åt på dagobert vilket var riktigt mums. Sen träffade jag på robin ett tag, och sen gick jag och umgicks med hanna issa och anneli ett tag. I onsdags var ju också en nödvändig dag så for jag bla och åt med hanna och issa på skolan eller jag åt inte eftersom min lunch bestod av en french hot dog. Sen idag då, två lektioner, och ett tre timmars hål mellan där. Vet att ni måste vara avdunsjuka. Och juste igår hade vi match också. Eller f18, mot älvdalens united. Och efter att ha hört att vi förlorat med 7-0 mot dom förut blev jag lite förvånad när dom inte alls var särskilt bra. Måste säga att jag hade grymt otur med ganska många målchanser. Men matchen slutade iallafall 1-1 och jag var då super nöjd. I morgon fredag då, åker förmodligen till kalix men får se hur länge jag blir där eftersom det tydligen var crusing i boden och blev eventuellt med bjuden :b Och sen är det väl dags för en till skolvecka. Tjopp.


linda

sweetdude :)



2008-08-29, 17:26:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?