Spain

2008-08-08, 15:50:34 / Kategori:
Nu har jag officiellt jobbat klart. Känns jävligt skönt till och med. Vi skulle flytta kon och dess adopterade kalv till någon annan hage, men först gällde det då att få in dom i transporten. Den stora var det väl inga problem med i och för sig, förutom att den pissa och sket ner sig! Och på sär-tjejen! Herregud höll på att dö. Har inte skrattat så där mycket på ett tag faktiskt. Även om det var äckligt. Så nu tror ni väl att jag har sådan här sjuk humor men ja, ni skulle ha sett det. Sen spö regnade det såklart när jag skulle hem, och då undrar man ju, har sommaren ens varit här? Nej..
Och kan man avsluta denna "sommaren" på ett bättre sett än att åka till spanien med några härlige tjejor? ;> Knappast. Imorgon iallafall åker vi till stockholm och blir där ganksa många timmar, innan planet till spanien går kring sju på söndag morgon. Sen blir vi där i TIO underbara dagar. Fattar knappt att det bara är två dagar kvar. Iallafall, nu ska jag packa det sista. Provade stänga väskan nyss, och det gick nätt och jämt. Vägde nyss min väska, och jag lovar det var inte så mycket kvar till 20kilos gränsen. Sen får jag se vad jag gör ikväll, kan inte fara på träningen idag heller eftersom direkt jag ansträngde mig på jobbet fick jag extrem hosta :/ Så, förhoppningsvis är spanien det jag behöver just nu. ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?