Hard work

2008-07-20, 22:57:28 / Kategori:
Jaa, kom just hem från träningspasset på ornberget. Vi var dock två stycken, men lika bra att göra bort det. Började med att springa några kilometer och sedan köra lite styrka och så. Det kändes iallafall i kroppen trots träningen under uppehållet. Och så när jag kommer hem har mamma varit så snäll och köpt lunch till första arbetsdagen imorgon. På tal om det så ringde min handledare idag. Blev lite paff men det var ju snällt att informera lite innan och så vad man ska tänka på. Och nu sitter jag och äter banan och dricker varm mjölk, för vad jag har hört så utlöser de nånslags grej i kroppen som gör att man blir trött. Eftersom jag behöver sova nu för att orka upp imorgon, så önska mig lycka till.


hard work work work..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?