Svordom

2008-07-20, 14:37:39 / Kategori:
Åkte till kalix i torsdagskväll. Tänkte bara vara en snabbis men blev iallafall att jag stannade till lördagen. I torsdags då när jag anländer hem så sitter erika redan hos mig! Vi ser typ nån dålig film på tv och sen går vi och lägger oss eftersom hon skulle jobba dagen efter.
Klockan 7 ringde klockan och jag följde med upp bara för att jag börjar jobba nu på måndag(måste ju vänja mig). Men blev så jävla trött ändå så ja mig igen kring 9 och sov någon timma. Sen hände det inte så mycket alls, hoppade hur mycket studsmatta med min lillasyster som helst. Haha. For sen till erika när hon slutat jobba, fick träffa hennes lillebror, gudomligt söt! Sen for vi vidare till vassholmen och sen till henne igen. Där även jag styrde upp en grillkväll lite senare. Vi for till linda där hon och robin var och sen kom även erik. Jag och erika grillade majs!, och linda och robin hamburgare. Sen såg vi SAW 2, och nu vet jag varför jag aldrig ser sådana filmer! Huvva. Sen cyklade jag och erika hemåt kring 2 kanske. Var iallafall en trevlig kväll :)
Åkte tillbaka till luleå igår för att jag hade planer, men planen är spårlöst försvunnen och jag vet inte vad jag ska ta mig till för planen har fortfarande inte dykt upp. Så vet inte om jag ska vara arg/orolig, både och eller vad? :s Hjälp.
Har min första träning idag efter uppehållet. Fys på ormberget, woho! Nä men jag har, eller mamma köpte nya joggingskor åt mig så det kommer nog gå bra, och kul.
Nu blir det grey´s.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?