The sun is shining

2008-07-25, 19:13:55 / Kategori:
Puh vad varm dag alltså, har ju gått åt när man jobbade hela dagen. På morgonen innan lunchen så fick vi stå och hässja eller hur de nu stavas. Vi har alltså kastat upp hö från en hel äng på några trä grejer så höet får självtorka. Tills då nästa vecka då vi ska ta ner det igen :( Lite lökigt att stå där å arbeta i typ 25+. Sen hade jag så tur att jag fick gå och sälja glass igen, kändes lite bättre iallafall. Och idag på lunchen for iprincip hela gruppen och åt pizza som vi bestämmt att vi ska göra varje fredag! Men bara för att jag är jag så tog jag hamburgertallrik. Haha. När jag kom hem iallafall så fick ja genast börja hjälpa till med maten eftersom min morbror och co. skulle komma hit på middag. Så vi har just ätit och nu väntar jag på de underbara pajerna (hallon, och ananas) jag gjorde! Sen ska jag tanka min moppe innan jag åker iväg till byn för att umgås med linn och stina och ? Det blir nog kul :) Om det inte blir för sent far jag till ante och sover eftersom jag är jätte sugen på att fara och bada hela dagen imorgon när dom lovat så fint väder, + att han är min nu hela helgen! ♥ Ps. När vi nu stod och hässjade hö så fick ja värsta bätten på benet(igen), så nu har man värsta fet benet! Kan knappt gå de gör jätte ont, och kliar :( Huvvva, tyck lite synd om mig.


Jag vet att ni är avundsjuka på det här fina arbetet jag gjorde idag! Puuh.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?