not so gooood

2008-09-23, 19:48:17 / Kategori:
I helgen var det alltså annelies 18års fest, som faktiskt var kul, stötte på en massa bekanta ansikten :)
Dessutom kom ju mattia och niclas (gävleborna) och upp, och det är ju inte varje dag vi träffar dom! På lördagen gick vi ut i det fina vädret och for till storheden (max) och åt sen vidare och åkte till några ramper så dom fick åka av sig. Jag och hanna blev så sugna att prova dessa freelines, och det gjorde vi. På kvällen for vi på bio iallafall, vi såg patrik 1,5.
As bra, man blev ju inte lite tårögd.
På söndagen var det ju också fint väder så vi ville passa på att vara ute. Vi gick till coop och handlade frulle, sen åt vi innan vi gick och åkte freelines igen! Sen knallade jag till bussen eftersom jag skulle och se min match, sista för året till och med. Tog bussen hem till hanna igen lite senare och då var det att packa. Efter ett tag satte vi oss i bilen och rullade mot max, det var nämligen dinner tajm. Sen satt vi bara i bilen och väntade på att deras tåg skulle gå. Lite sorligt. Sen åkte jag iallafall hem och somnade nästan direkt, man blir ju som slut efter en sån här helg. Men såg faktiskt premiären av andra avenyn innan det!
Men för att vara lite positiv kommer resten av gävleborna förhoppningsvis upp snart också.
Och nu är det ju bara 37 dagar kvar!


<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?