tjugosjunde december - söndag

2009-12-27, 19:09:32 / Kategori:
Nu är väl ändå julen över, äntligen.
Är nöjd med mina julklappar, fast har ju kalix folkets kvar så vi får väl se.

I onsdags var det uppesittarkväll med vin och så på hertsön. Jag vann en miljonbingolott till den trettionde december och hanna vann två sverigelotter! Inte illa ju.

På juldagen blev det utgång iallafall. Det blev grace och där var det faktiskt grymt kul. Sen upp tidigt, då var det dags för mellandagsrean. Hittade mig lite saker, men inget på rea dock. Mamma och mormor gav upp efter ett tag så joinade martin och marcus istället.

När jag och hanna kommer hem till henne efter en hel dag på stan så slocknar vi ganska direkt. Men sen taggade vi, eller försökte iallafall, om för utgång på cleo. Vi åkte med martin och marcus till elin på kallkällan. Vi tajmade in det där ganska perfekt för det var typ ingen kö alls när vi kom. Och ändå så grymt mycket folk där nere. Det var väl mest för zacke och movits dock haha. Men det var kul så länge det varade. Bland det roliga var att det var väldigt mycket äldre människor där. Det var inte många ansikten som var bekanta så det var ett plus!
Jag hanna och martin slocknade i hannas säng vid tre typ, efter en pommesmeny på hennes golv, gott. Vaknade efter inte allt för många timmars sömn, och då drog vi in och åt på smedjan. Lax macka, gode gott!

Kom hem för ett tag sen och nu ska jag väl bege mig igen. Mot hertsön. På tisdag kommer linda till luleå, ska bli kul att se henne igen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?