andra februari - måndag

2009-02-02, 14:48:48 / Kategori:
Slutade tidigt idag, vilket var grymt skönt. Har till och med hunnit vara hemma ett tag redan. Fick nyss i mig någon macka, + en massa djungelvrål. Mamma var så snäll och köpte hem en massa zoo, fruktis och ja ni kanske vet? Såna här man köper på taxfree iallafall. Hur som helst har jag inte måttligt damp på min dator nu. Vill bara slänga den i väggen! Ljudet har börjar lagga som fan, grafiken suger och det är typ rosa och gröna prickar på den. Nu kommer jag inte ut på internet heller för jag behöver någon nätverksnyckel som ingen vet vad det är? Plus då att den är så grymt seg som många säkert redan vet. Dags för en ny? Oja!
Har iallafall lånat "allas" dator på övervåningen istället. Ska föra över all musik från telefonen hit eftersom jag nu råkades ta bort allt här för någon dag sen, hm..
Plus att jag ska läsa teori nu, det går bara sämre och sämre för varje gång i princip ju.:(


mums



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?