femte februari - torsdag

2009-02-05, 21:46:05 / Kategori:

Är det nå oväder idag eller? Hade körlektion, kan säga att det inte var särskilt kul att köra. Plus att jag fick så bråttom från skolan till ninas, så bara sprang dit typ. Utan att tänka på att linda lånade min telefon.
Så kände mig helt handikappad utan den, någon som känner igen sig? Fick iallafall mamma att köra mig till tuna och hämta den.

Ja vill ni höra något sjukt?
Gick typ i höstas och frågade praktik plats. Fick den också. Och nu skulle jag lämna ett papper då där dom skulle fylla i olika uppgifter och så. Men för det första fick jag inte prata med hon jag pratade, sen så hade dom iprincip gett min plats till en annan? Fast jag såg när hon skrev upp mig i sin kalender och allt. Så ja, vad ska jag göra nu? Tack!

Grattis MAU

Du kommer klara det här, tro mig.


Amanda

Vars var det du hade varit o frågat? =)



2009-02-05, 22:42:01 URL: http://amanddis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?