femtonde februari - söndag

2009-02-15, 12:53:08 / Kategori:
Vaknade av att pappa stod med någon betongborr i källaren och att hela huset skakade. Woho.
Igår började kvällen på b4 med linda sofia erika elin och camilla. Sen vidare och sen vidare, vidare igen och sen gick jag hem. Jag hade då iallafall hur trevligt som helst och hoppas de andra tyckte precis som jag.

Idag ska jag åka tillbaka till luleå. Vet dock inte riktigt när än, eller om det blir med buss eller bil. Men det återstår ju att se. Surt också att börja måndagen med glosförhör. Tror ni man kommer ihåg att man har läxa över helgen? Not really. Så får nog ta tag i det när jag kommer hem. Känns som om jag har mycket att ta tag i nu. Teorin och det tänker jag då mest på. Och halkbanan, när 1000an ska jag ta tag i det? Hjälp.
Aja ska gå och göra något vettigt här innan jag far vidare.

Haft en mysig alla hjärtans dag?

Linda

klart som fasiken att man haft en mysig alla hjärtans dag :) hur har du själv haft det? mysigt?



2009-02-15, 13:47:54 URL: http://lindahallman.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?