första februari - söndag

2009-02-01, 19:28:50 / Kategori:
Kom inte hem för allt för länge sen. Gårdags kvällen spenderades i mjv, till idag då. Vissa fyllde tydligen år så vi firade väl dom kan man säga och så. Tro det eller ej men det var faktiskt trevligt. Vi lagade tacos och så.
Tänkte ringa och boka spinningspasset på inplus imorgon bitti. Det har som blivit en liten tradition, men när jag kom hem så svarade dom inte. Tror jag var försent ute :/ Och inte kan jag boka via internet heller ju. SUG! Får se om jag lyckas lösa det eller om jag åker in ändå för hopp om plats. Vill inte träna sen efter skolan om det inte är nå pass, har ingen motivation när jag är själv och sådär. Men det löser sig.
Jo skulle boka av en körlektion på fredag, men det kan jag tydligen inte heller göra på internet? Varför får jag alltid något feeel. Piss.
Skola imorgon + glosor och en massa shit! Puss


XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?