nittonde februari - torsdag

2009-02-19, 18:46:57 / Kategori:
En månad kvar tills min dag. Om man räknar som att jag fyller år den nittonde mars. Men då har ju februari också bara tjugoåtta dagar, så lite mindre ändå kanske?

Trots att vi började tjugo i ett idag åkte då jag in halv tio. Började dagen med en körlektion. Samma imorgon. Det gick bra, hon godkände till och med något men kommer inte riktigt ihåg vad. Sen satte jag mig vid datorn och gick igenom fas a. Och idag klarade jag det. Kanske inte så "märkvärdigt", men ett litet steg för mig, och jag blev gla.
Sen gympa, hrl. Seriös lektion måste jag säga. Sen går vi upp i väntan på arl. Hela klassen sitter nog d'r i en kvart minst innan en annan lärare kommer och säger att han är sjuk. Visst blir man less. Så vi pallrar oss in mot stan till bussarna och sen hem.

Nu har jag precis varit med mor min och kört, hämtade min bror från träning. Fick till och med back parkera och fickparkera och allt. (y)

Nu snart mat. Sen ska jag börja packa inför imorgon. Lyssna:
Ska på morgon spinning med hanna klockan sju. Sen har jag körlektion nio. Sen ska jag börja bearbeta fas b. Sen börjar jag med lektioner tio över tolv. Sen slutar jag vid halv tre kanske. Åker nog förbi andreas först innan jag stannar hos hanna. Och med henne och damerna ska jag umgås imorgon kväll. Kul!
Så nu ska stortrunken packas.


XOXO




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?