sjuttonde februari - tisdag

2009-02-17, 20:15:40 / Kategori:
Var och tränade psi idag då med hanna, direkt efter skolan. Halv sex alltså. Kom hem för bara ett litet tag sen, har bara duschat och ätit iprincip. Gissa vad det blev till middag.... Potatisbullar! Det är typ seriöst min favorit mat.

Sitter nu och lyssnar på twilight soundtrack. Blir bara sugen att se fílmen igen, men nej inte ikväll.

Imorgon börjar jag för en gångs skull kvart över åtta. Känns tungt. Sen är det då hela skoldagen sen ska jag och lämna en massa pengar till hanna och samtidigt besöka cubus angående praktiken.
Vi har ju bokat tåget nu till stockholm fjärde april. Tiden börjar bli knapp. Gud vad kul det ska bli!

FÖRÖVRIGT:

GRATTIS CELINA 4ÅR IDAG!


 
lillasyster min..

Erika

nej va stor hon blivit nu! ;D åh jag läser twilight boken "om jag kunde drömma" nu, skitbra ;)



2009-02-18, 11:51:59

Maria

Åh nej vad söt hon är!!(:



2009-02-21, 00:31:41 URL: http://maaariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?