tjugoförsta februari - lördag

2009-02-21, 15:24:42 / Kategori:
Kanon kul igår. Träffade mycket gott folk iallafall.
Hanna steg upp tidigt som sjutton tyckte jag, men hon skulle ju jobba så förstår. Dock vaknade jag då också och började kliva upp lite smått. Men kunde ändå inte sova nå mer.
Mamma hämtade upp mig och sen for vi och handlade och sånt. Lite kvalitets tid. Kom hem typ ganska tidigt då alltså, sen duschade jag och slog på en film. Somnade dock framför filmen och blev väckt av mamma för att hon skulle kolla något på tvn. Så gick och la mig i sängen och somnade en stund till. Är fortfarande trött, vet inte vad det är. Så jätte sent blev det ju inte igår heller.

Ikväll ska jag åka till andreas, eller åker in till stan så får jag åka bil resten tydligen.
Imorgon ska förhoppningsvis jag och hanna på body step? Påminn mig när du läser det här så bokar vi!?

Är super duper glad att jag lärde känna dig för drygt ett år sedan! ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?