tjugosjätte februari - torsdag

2009-02-26, 20:41:10 / Kategori:
Börjdade med körlektion idag. Gick väl hyffsat men vill bara bli klar med det nu någon gång. Vet inte om jag nämnt det men klarade fas b tidigare i veckan. Ett till litet steg.
Sen åkte vi skridskor på gympan, eller man fick välja vad man ville men skidor var liksom inget för oss. Så vi åkte en bit och sen tillbaka. Attans att vi inte tog nå kort. Och lika tur med vädret idag igen. Vår snart eller?

Ska köra imorgon igen, ännu tidigare dock, men. Sen åker hela familjen bort utom lilla jag. Hade iprincip inget val dock heller, men klagar inte. Någon måste ju ta hand om vår fyrbenta vän. Det blir nog mys pys hur som helst.

På lördag ska jag återigen vara ute hela dagen. Speed and style, vet inte om ni hört något om det? Har iallafall ordnat biljetter dit så typ från tolv till åtta kommer jag befinna mig på travbanan i boden. Woho. Hoppas mest bara på fint väder! Sen var det någon efterfest på western farm, men no money och ja, hunden måste ju ut också så jag skippade den. Andreas och Christian får fara på det själv, nöjer mig med att få sov sällskap senare iallafall.



amanda

blir ingen ny, fortsätter med den här:)



2009-02-27, 17:56:05 URL: http://amanddis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?