artonde januari - söndag

2009-01-18, 20:27:34 / Kategori:
Vaknade upp hos hanna imorse, väl utvilade. Vi somnade kring tre igår. Hade värsta sjuka drömmen också, orkar dock inte förklara här men den var sjuk. Åkte hem ganska tidigt ändå för att hinna hem och packa och så innan jag skulle iväg igen. Jag och hanna bestämmde nämligen att fara och träna. Det var tänkt PSI men när jag skulle boka var det fullt, så hanna var så snäll och avbokade så tog vi en runda på gymmet istället. Det kändes som om vi var ganska hurtiga måste jag säga. Hör och häpna, imorgon klockan sju har jag och hanna bokat in oss på spinning. Fyfan här ska det tränas. Annars händer inte så mycket, vi får ett nytt schema i veckan iaf. Sovmorgon alla dagar utom onsdag och så vidare, inte helt fel. Juste måste på ninas också imorgon och styra upp det här. Börjar bli lite illa när till och med mamma tjatar på mig.
Nu skulle alexander komma förbi en sväng så tjao.



XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?