fjortonde januari - onsdag

2009-01-14, 17:11:13 / Kategori:

Hatar onsdagar, bara långa lektioner. Hade lite tur idag, vi fick börja tidigare på den sista lektionen, Vilket då såklart resulterade till att sluta tidigare. Efter skolan sprang jag och köpte refi kort, kunde inte hålla mig utan pengar på telefonen längre :o, och sen och träna. Kändes bra, och när jag kom hem gjorde jag det lite bättre och tog frukt yoghurt med kiwi skivor i! Dock sitter jag nu och knaprar på överblivet godis sen helgen, men ingen är väl perfekt..?
Hörde förresten rykten om att det ska vara 25- grader imorgon? I så fall stannar jag då hemma, går inte ut om det är så kallt. Så är det bara.
Ikväll ska jag då förbereda mig lite inför engelska plurals förhöret imorgon bitti, uh. Inte på humör.
Nu ska jag fortsätta se OTH och snaska på.

Jizz in my pants..
Ni som har legat med ett skåp..


XOXO




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?