fortfarande onsdag

2009-01-28, 18:52:52 / Kategori:
Kom hem för faktiskt inte allt för länge sen, även fast vi slutade typ två. Efter skolan blev det stan en sväng utan att spendera pengar. Däremot råkade jag däremot fälla ner en burk spray på lindex så den började läka, sen gick vi därifrån! Gick tillbaka mot skolan till ninas där jag hade körlektion. Det gick bra, fick en komplimang att jag var bra på att parkera, inte helt fel ju. Men sen då när jag skulle backa in och parkera så "råkades hon avslöja för mycket", så jag fick köra tillbaka. Det låter helt fel, borde ju få köra mina 55minutrar när jag nu betalat det, och få träna då på att backa. Hur som helst, sen gick jag mot stan igen, tittade in på cubus och pratade med hanna ett tag! Sen gick jag till staduim och köpte skorna jag la undan tidigare idag! Så nu äntligen fräscha nya skor, framför allt hela!


De har inte blivit mer än älskade..






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?